Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

maandag 18 juni 2012

Poesjes


Dit zijn twee zwerfkatjes, broer en zus, die hier vorig jaar op de deur hebben geklopt. Ze slapen in het tuinhuisje en krijgen elke dag wat eten. Binnen komen mogen ze niet, ik het hier al een kat en een hond die wel binnen mogen. Ze zijn erg schuw, waarschijnlijk hebben ze die katjes willen afmaken en hebben ze kunnen vluchten. Ik heb ze wel laten steriliseren om wildgroei te vermijden. Ik ben een kooi gaan halen bij Asiel. Ze zijn gratis gesteriliseerd geweest. Als ik ze daar liet, kregen ze een spuitje, dit kreeg ik maar niet over mijn hart en heb ze maar terug meegenomen. Mooi zijn ze wel, ik geniet er iedere dag van.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten